Livet är en dans på rosor, men en dans med svåra steg. Jag har aldrig varit särskilt bra på att dansa, men nu ska jag lära mig alla steg, så jag kan dansa livet ut!



söndag 6 juni 2010

Dgens mat!

Kommer skriva dagens intag, för min egen skull och för att hålla koll på att det blir tillräckligt. Jag måste ju föregå med gott exempel eller hur?!

Frukost: 1,5 Ägg+ 1 smörgås. (Var hemma hos min sambos föräldrar och dem hade glömt bort att jag var laktosintolerant, så fick äta det som fanns)
Lunch: 1 port Spaghetti och köttfärssås+ sallad
Mellanmål: Müsli och fruktyoghurt+ 1/2 biskvi
Middag: 1 portion Matvete med currykyckling och spenat.
Kvällsmål: 1 port gröt gjord på mjölk+ 1 ägg.
Övrigt: 1 banan i stallet. 3 koppar te med mjölk!

Jag ser till att äta det kroppen vill ha, oftast så planerar jag mina mål, men om jag planerar te x en pastasallad och när det väl är dags vill kroppen ha pannkakor, så blir det de! Anorexin bestämmer inte!



1 kommentar:

  1. Hej,

    Har just hittat din blogg, tänkte höra lite om hur du äter, har du ett schema du följer eller äter du är sugen på och känner för? Försöker du gå upp i vikt eller hålla en vikt?

    SvaraRadera