Livet är en dans på rosor, men en dans med svåra steg. Jag har aldrig varit särskilt bra på att dansa, men nu ska jag lära mig alla steg, så jag kan dansa livet ut!



söndag 6 juni 2010

Slö söndag!

Det är otroligt hur dagarna bara rusar förbi! Idag har jag tagit det lugnt, vilket är välbehövligt. Låg och sovmiddag mellan efter lunchen och sedan kl 15 trampade jag ner på stan för att möta upp en kompis på fika. Klantig som jag är (och ovan), tog jag en biskvi, vilket inte var så smart=laktos i och nu går jag runt med magknip och gaser. Haha. Nåja, efter det blev det middag och sedan stallet. Hon är galet mysig min prinsessa och idag övade vi på att INTE springa rätt ut ur boxen bara för att boxdörren står öppen. Efter många; Nej-back. Så stod och stilla och spanade försynt ut ur boxen. Hoppas detta nu läggs på hennes lilla minne, eller om man måste köra samma prosedur flera dagar i sträck!? Nu sitter jag och käkar på ett försent kvällsmål. (Gröt+1 ägg) Det gäller att ligga i nu, för ätstörningen får inte bestämma! Jag är en sådan där knäppis som vill ha rinnande gröt och den skall kokas på mjölk, hehe. Mycket godare! Nu blir det att slappa framför tv:n!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar