Livet är en dans på rosor, men en dans med svåra steg. Jag har aldrig varit särskilt bra på att dansa, men nu ska jag lära mig alla steg, så jag kan dansa livet ut!



måndag 7 juni 2010

Ny vecka, nya möjligheter!

Oh vilken härlig morgon! Visst, det är lite kallare nu och solens strålar når inte alltid hela vägen fram, men varför klaga? Inledde morgonen med en brakfrukost för att sedan ta 1 h löpning, resultat? Svett, lycka och 1,3 mil! Älskar min kropp! Åh det var så lätt idag, all träning och mat börjar ge resultat! Nu blir det att ladda med proteindrink och mackor! Dagen är ganska tom, ridning på eftermiddagen. Skönt, det behöver jag. Inget att göra, kryper i kroppen, men själen är så nöjd. Nu ska jag banne mig tillåta mig själv att vara sjukskriven och allt vad det innebär! Det handlar om att se möjligheterna tjejer, inte vad som skedde igår eller förra veckan. Det är historia, dags att skapa förutsättningar för en kommande god historia!

Veckan i övrigt ser bra ut:

Måndag: Ridning
Tisdag: Terapuet och ev. bio alt, åka hem på en blixtvisit.
Onsdag: ridning
Torsdag: Till veterinären med hästen.
Fredag: Förbereda ett jippo.
Lördag: Mys i stockholm
Söndag: Fodring och hämta hem hunden!

Nåja, lite varje dag, men ändå ovanligt lugn vecka för att vara mig. Inga mer planer nu Madde. Stopp och belägg! Nu ska jag krypa ner i sängen i väntan på att proteindrinken ska dra sig, mysa med pojkvän som har sommarlov nu!

1 kommentar:

  1. Åh vilken härlig kommentar, TACK så mycket! Jag blir så himla glad av att det verkar märkas att ajg mår så himla mycket bättre! Jag trodde aldrig att jag skulle komma såhär långt på så kort tid, eller att den glada personen jag märker kommer fram mer och mer faktiskt är jag! Det är så härligt!

    Massor med kramar!

    SvaraRadera