Livet är en dans på rosor, men en dans med svåra steg. Jag har aldrig varit särskilt bra på att dansa, men nu ska jag lära mig alla steg, så jag kan dansa livet ut!



onsdag 16 juni 2010

Promenad

Vädret har de senaste dagarna varit riktigt dåligt, regn och rusk och temperaturer som kan jämföras i oktober månad. Äntligen börjar solen titta fram och jag och min sambo bestämde oss för att ta en tur i skogen med hundarna. Sagt och gjort, 8 km senare och något förvirrade fann vi vår bil igen. Det kändes bara som att vi gick och gick, men aldrig kom fram. Vi hade bara tänkt att gå en liten sväng, men eftersom vi blev "lost" så blev det nästan en mil, nåja, bra väder iallafall. Nu sitter jag och bloggar medan sambon skalar potatis, det blir potatismos+ falukorv i ugn till middag.

Jag gillar verkligen AXA´s nya müsli crunch med bär, riktigt god! Äter den dagligen och tillsammans med en fruktyoghurt tillfredsställer den min kropp och smaklökar! Känner redan nu hur bra min kropp mår av bra och näringsrik mat, man känner snabbt förändringen i kroppen. Svält skapar bara ångest och håglöshet, ändå är det alltid de jag väljer vid tuffa tider?!? Är inte människan (jag) konstig? Det är jävligt jobbigt just nu, så låt oss göra allt värre!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar