Livet är en dans på rosor, men en dans med svåra steg. Jag har aldrig varit särskilt bra på att dansa, men nu ska jag lära mig alla steg, så jag kan dansa livet ut!



tisdag 1 juni 2010

Student

Idag tar min kusin studenten, så vi ska iväg och fira henne samt så ska en kompis komma till storstaden för att hälsa på! Det blir lunch, shopping och fika! I eftermiddag bär det ut till Djursholm för att fira en nybliven student! Har laddat upp med ROSA champange, silverskål och ett smycke! Boyi ska såklart med och har satt på sig en rentvättad skjorta till dagens ära *skratt*. Är uppåt, för idag ska jag få träffa min älskade mormor och det gör jag tyvärr inte så ofta, hon är den coolaste mormorn som finns. Närmare 80 år, men är frisk och kry som en 60 åring. Jobbar heltid fortfarande, DET NI :D Även om jag tycker att hon ska trappa ner lite och njuta av livet, men min mormor gillar att jobba och säger att man håller sig friskare, lever längre och mår bättre av att jobba och ha kvar sina rutiner. "Pensionärslivet är inget för mig" säger hon och fnyser. Jag hoppas jag blir som henne, för en snällare, positivare och sundare människa har jag aldrig träffat!

Har redan hunnit vara i stallet på morgonen och tagit hand om hästen. Jag är effektiv, nu väntar en lång härlig dag med vänner och familj, anorexin får hålla sig borta, annars bussar jag släkten på henne! Hoppas ni får en trevlig dag! Kommentera gärna, vet att många läser, men få kommenterar ;)

PUSS så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar