Livet är en dans på rosor, men en dans med svåra steg. Jag har aldrig varit särskilt bra på att dansa, men nu ska jag lära mig alla steg, så jag kan dansa livet ut!



onsdag 26 maj 2010

Ågren är på Besök

Usch, kvällen igår var jättejobbig, hade mycket ångest och jag kunde inte slappna av. Slutade med att jag tog Atarax, men det hjälper ju knappt. Somnade tillslut i pojkvännens armar. Vaknade upp nu på morgonen, med nästan lika mycket ångest =( Har så mycket att stå i de närmaste dagarna och det stressar mig så otroligt. Sitter här och biter på naglarna, har svårt att få i mig frukosten eftersom jag mår illa, dock ligger allt i min mage nu. Skam den som ger sig. Jag kan inte sätta fingret på varför jag har ångest, om det är allt som står framför mig, eller om det är maten. Jag känner mig ganska stabil på matfronten, men man vet ju aldrig. Anorexin kan lura mig hur enkelt som helst. Efter Body pumpen idag kommer mina vänner och ska hjälpa mig att förbereda fotograferingen i morgon. Tack tjejer <3

Nej ska ta och åka till stallet, behöver insupa stalldoften, den kanske gör mig lugn. Är lite rädd faktiskt, har en känsla av att jag kan vara gravid. FAST DET VET JAG ATT JAG INTE ÄR. Har kopparspiral och det är vattentätt. Men ändå, jag kan ju vara skendräktig.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar