Livet är en dans på rosor, men en dans med svåra steg. Jag har aldrig varit särskilt bra på att dansa, men nu ska jag lära mig alla steg, så jag kan dansa livet ut!



fredag 21 maj 2010

Veckans Träning :)

Söndag: Cross 5 km / 20 min
Styrka U.K

Måndag: Power walk 7,6 km/ 60 min
Styrka Ö.k (40 min)
Ridning 90 min

Tisdag: Löpning/ PW 60 min

Onsdag: Sprang 10 km
Styrka Ö.K
Ridning 45 min

Torsdag: Löpning 3,5 km
75 min PW

Fredag: 7 km Cross/ 30 min
Styrka U.K 30 min
PW 70 min

Lördag: VILA

Söndag: Löpning 5 km (planerad)
Styrka Ö.K (planerad)

Helt okej vecka!

2 kommentarer:

  1. Träningen var men innan jag började träna gick jag upp 10 kg och började skolan. Sedan har jag gått upp 10 kg till när jag tränade. Därför måste man kunna äta tills man blir mätt innan man börjar träna. Dessutom tränar du väldigt mkt. (alltså för mycket) vilket du antagligen vet. Det är inte såra att träna så mycket kondition om man ska gå upp i vikt. det är bättre med styrka då det bygger upp roppen medan cardio bryter ner.

    jag tränade tidigare (när jag va sjuk och innan dess) på stallet - studenthälsan. Men det är så utseende fixerat där. nu tränar jag på ett litet gym i storvreta :)
    kramar

    SvaraRadera
  2. Vet inte om jag svarade på din kommentar..? Jag är lite rädd för att ge ut lösenordet i fall någon jag känner hittar min blogg, så jag kanske helt plötsligt byter igen.. Skickar den i ett mail.

    SvaraRadera