Livet är en dans på rosor, men en dans med svåra steg. Jag har aldrig varit särskilt bra på att dansa, men nu ska jag lära mig alla steg, så jag kan dansa livet ut!



fredag 21 maj 2010

Stanna upp!!

Hade mycket ångest igår kväll och det kanske inte var så konstigt med tanke på att jag hade planerat i på tok för mycket idag. Sedan åt jag dåligt igår och det sätter ju igång hur många tankar som helst. Idag ska jag ta igen det! Ny dag- Nya tag! Avbokar bodypumpen idag, kan INTE träna 3 ggr på en dag. Det är inte vad JAG vill, utan endast min demon. Så istället för att träna, så ska jag och min kompis åka till stallet för att bada min häst och sedan blir det lunch på stan! I eftermiddag blir det dock lite styrka, men det är vad JAG vill. Sedan blir det att möta upp min systers kompis (och min) för att prova ut klänning till bröllopen! Kul!

I morse körde jag 7 km på crossen, shiit vad tungt det var i morse! Min kropp kämpa så bra! Så nu har jag slängt i mig en stoor frukost! 1 port gröt, 1 smörgås+ost och paprika+ 1 ägg+ 1 proteindrink. Nu ska jag byta om och åka till stallet! Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar