Livet är en dans på rosor, men en dans med svåra steg. Jag har aldrig varit särskilt bra på att dansa, men nu ska jag lära mig alla steg, så jag kan dansa livet ut!



torsdag 27 maj 2010

Back On track...

Hade en riktig svacka igår, ångesten nådde höjder, tankarna snurra och hjärtat bankade. Nu är det lugnt. Tyst och stilla. Är det lugnet före stormen? Hoppas inte det, utan snarare lugnet efter stormen. Igår for jag runt som en idiot, hela dagen. Jag gjorde det ena och det andra, men samtidigt inte så mycket. Lägenheten är städad och klar, saker nerpackade och köksprylar undanplockade. Det är bara lite småplock som ska bort! Idag ska jag i övrigt bara ta det lugnt. Kanske sova någon timme på dan. Ikväll blir det Sex And The City 2. KUL=D längtar!

Inget vettigt inlägg, men min hjärnan är inte så vettig nu. Dags och krypa ner under täcket med älskling!

1 kommentar:

  1. Jag tränar på ett gym i storvreta där jag bor. Innan tränade jag på Stallet, men det var sådan utseendepress där, alla vägde sig hela tiden.

    Jo, jag vet att träning kan vara en sak som gör att man orkar gå upp i vikt. Och bara man lärt sig att äta till man blir mätt går det ju. men man ska ligga lite lågt med konditionsträning. Jag åt skit mycket nät jag började träna, då jag behövde gå upp i vikt fortfarande. Och jag byggde inte så mycket muskler på samma sätt som nu när jag väger det min kropp vill. man märker stor skillnad på träningen :)
    kram

    SvaraRadera