Livet är en dans på rosor, men en dans med svåra steg. Jag har aldrig varit särskilt bra på att dansa, men nu ska jag lära mig alla steg, så jag kan dansa livet ut!



tisdag 25 maj 2010

Sjuukt trött!?!

Är helt slut, både psykiskt och fysiskt. Träffade teraputen och det blev en del tårar. Varför vet jag inte, kanske är det för att jag kommit in i nya tankebanor och beteende, vilket gör mig osäker-rädd? Det var dock skönt att träffa henne och nu känns det lite bättre. Led igenom middagen med vännerna, tyvärr. Trots att dem var underbara och söta. Det är fortfarande tufft att äta med andra, särskilt när en i gemenskapen petar i sin mat och har en "tyst" tävling om vem som äter minst. Det är så jävla triggande och jag är tyvärr inte så frisk att jag kan hantera sådana situationer än...Men det kommer!

Är lite torr i halsen och jag är livrädd för att jag håller på att bli sjuk. Dock vet jag inte om det är "inbillning" är miss hypokondrik ibland ;) Hoppas det bara är inbillning. Ska lägga mig tidigt ikväll och sova bort eventuella symptom. Har känt mig lite nere hela dagen, så min älskade man har gett mig en helkroppsmassage med olja för att få mig att slappna av. Han är guldvärd! Är också irriterad över att ätstörningsvården i staden är sååå jävla dålig. Tänk om annan typ av vård av patienter skulle behandlas som äs patienter, då skulle folk ligga döda på gatorna. SKÄMS!! Du är stark gumman! Visa vad du går för!!!!

Har glömt göra en massa saker som skulle bli gjorde idag, suck, sådant ger ångest. Känner mig sååå värdelös när jag glömmer viktiga ting. Men men, that´s the way I am. Nu ska jag sussa kudde. God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar