Livet är en dans på rosor, men en dans med svåra steg. Jag har aldrig varit särskilt bra på att dansa, men nu ska jag lära mig alla steg, så jag kan dansa livet ut!



måndag 24 maj 2010

Ohllla

Nu ligger lunchen i magen och jag känner mig lätt dåsig. Funderar på att ta en nap efter maten, dock är min kompis på väg hem och jag känner inte för sova bort de timmar som vi kan umgås. Hon har skaffat en "ny" pojkvän och är där väldigt mycket, vilket glädjer mig på hennes vägnar, men jag saknar henne en del, hehe ;) I kväll är det ridning igen och innan dess ska jag ut till min underbara bebis <3.>
Träningen är i alla fall avklarad! Det gick sådär, känner mig lite trött i kroppen, vilket tyder på att jag bryter ner min underbara kropp. Så nu har jag planerat mer vila och mat, för att inte förlora allt jag tränat upp! Det passar också bra nu, då jag har mycket att stå i denna vecka! Funderar även på att rensa min garderob, men jag vet inte hur jag ska göra med alla kläder. För vissa är i princip nya, men jag använder dem inte. Det är synd att slänga/sälja, IFALL jag vill ha dem någon gång. Hmmm, fast när vi flyttar får vi en walk in closet, så det kanske är dumt att göra sig av med några kläder (A). Just det, har påbörjat min laktosfria vecka nu, vilket är störande, för är OTROLIGT sugen på mjukglass, men Nej, det går ju inte nu. Suck. Nåja, får se om jag känner någon skillnad alls.

Nej nu ska jag "napa" i 20 min! Puss så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar