Livet är en dans på rosor, men en dans med svåra steg. Jag har aldrig varit särskilt bra på att dansa, men nu ska jag lära mig alla steg, så jag kan dansa livet ut!



måndag 17 maj 2010

Jag är såå trött

Dagen blev aktivare än vad jag hade planerat. Blev TVÅ lektioner istället för en, då en häst var tvungen att gå. Förr, när jag var tävlingsryttare, orkade jag rida 2-4 lektioner i sträck utan problem, men nu blev jag helt slut. Visserligen hade jag kört både powerwalk och styrka redan innan och en del stalljobb, så det var inte så konstigt....

Nu sitter jag med en kopp te och bara vilar, är helt slut. Middagen åkte ner hur lätt som helst, vilket var skönt. Snart är det dags för roast på Bernst. Ett mycket roligt program tycker jag! I morgon var tanken att träna 60 min löpning, men undrar om jag pallar det? Kanske blir en aktiv vilodag istället. Min kropp får som sagt inte brytas ned....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar