Livet är en dans på rosor, men en dans med svåra steg. Jag har aldrig varit särskilt bra på att dansa, men nu ska jag lära mig alla steg, så jag kan dansa livet ut!



måndag 24 maj 2010

Ny vecka, lite små ångest, så mycket som skall fixas. Först och främst ska en mäklare komma och fota min lägenhet som skall ut på försäljning. Det ser förj*vligt ut här hemma, vi har ju inte stylat lägenheten så mycket pga flytten. Samt bor vi tre personer på en liten yta och har grejjor överallt! GAAAH, så mycket att städa/plocka/packa ner. Tur att jag får hjälp av vänner. Min älskade sambo har så mycket att plugga nu innan tentan, så honom vill jag inte belasta med mer. Det blir väl att slänga en hel del då- VE OCH FASA- hatar att slänga saker. Allt betyder något för mig, minnen. Dock vet jag att det är ett sjukligt beteende och att alla minnen faktiskt finns inom mig ändå, bara att jag associerar till dessa via materiella ting.

Måste hitta boxplats, måste finna en hovslagare och måste boka catering. Jag skjuter upp detta, men boxplats blir mitt Juni-projekt! Fram till dess, står hovis och catering på tur som maj-projekt! Nej nu ska jag vila på frukosten! Ciao darlings!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar