Livet är en dans på rosor, men en dans med svåra steg. Jag har aldrig varit särskilt bra på att dansa, men nu ska jag lära mig alla steg, så jag kan dansa livet ut!



lördag 29 maj 2010

Jag är helt slut. Totalt orkeslös och borta. Följde med min kompis till gymet, orkade nada. Kroppen strejka. Pressade mig igenom några muskelgrupper, slutade. Gick hem och grät. Pojkvän tröstade mig, förklarade att jag måste äta mer, det räcker inte med det jag äter. Tränar man ca 12 timmar i veckan krävs det mer mat. Han sa att jag äter bra, men bara inte tillräckligt för mängden av träning. Funderar nu på att köpa hem näringsdrycker, dem fungerar väl? Eller? kan inte ta mina proteindrinkar längre, då de innehåller laktos :( Det märks kan jag lova, behöver den mängd av energi för att kunna träna och även om jag FÖRSÖKER äta istället, kommer jag inte upp till den energi, protein och näring som en proteindrink innehåller. Vågar jag ens skriva i bloggen att jag gått ner? Även om det handlar om hg, så har jag gått ner. Jag som vill UPP, vill bygga muskler =(. Aja. Nu har jag insett att jag måste trappa ner på det jag älskar, träning. Hälsan måste gå före....

Idag ska jag bara gå runt på stan med min kompis, shoppa lite, äta och fika. Sedan blir det stallet och vila. Rå om mig själv, kanske gå och sola och sedan äta sushi till middag? Jag ÄLSKAR sushi. Pojkvän är borta ikväll så jag blir ensam, lite skönt. Ska ha en spakväll för mig själv. Måla naglarna, noppra ögonbrynen mm. Det är dags att ta hand om det bästa jag har! Min kropp! Känner mig lite nere, för det är inte så här jag vill ha det, jag vill ha en stark kropp. Inte en nedbruten. Känner mig misslyckad, för all energi är totalt bortblåst. Nu gäller det att återhämta mig, kom igen Madde!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar