Livet är en dans på rosor, men en dans med svåra steg. Jag har aldrig varit särskilt bra på att dansa, men nu ska jag lära mig alla steg, så jag kan dansa livet ut!



fredag 28 maj 2010

Lättnad

Äntligen, nu är alla "måsten" avklarade! Denna vecka har verkligen tärt på mig och mitt mående. Det har gått bättre än väntat och jag är nöjd över min insats. Även om detta har tvingat fram en massa tankar och beteenden, så har jag kunnat hantera dessa på ett bra sätt. När jag vaknade i morse så var jag helt slut, totalt utpumpad. Trots detta gick jag till gymet (idiot), men satt bara på cykeln i 5 min tills jag insåg min idioti. Jag ORKAR inte, mina krafter var totalt slut. Så jag gick hem, åt frukost och lade mig för att sova 2 timmar till. Det behövdes verkligen. Efter det var det bara att sätta igång med dagens planer och när jag väl kom hem kl 19.30 så var jag pigg och glad, kände en enorm lättnad över att veckan var över och att det väntade två tomma dagar. Satte på mig springskorna och drog ut på en löptur. Så otroligt skönt. Jag behövde få rensa hjärnan och jobba med kroppen.

Väl hemma väntade middagen och sedan en kopp te! Nu sitter jag framför datorn och gör NADA. Myser med min bästa kompis och kollar på film. I morgon blir det sovmorgon kan jag lova! Sedan i morgon kväll åker vi till svärföräldrarna och blir bortskämda. Tummen upp! Åh, är sååå glad att veckan är över! Jag klarade det! Det trodde jag inte i tisdags! Min dåliga uppdatering beror på att jag varit för stressad och ångestfylld. Jag grips då av skrivkamp och motivationen dalar. Men nu! Inga mer storartade planer på ett tag. Nu är mitt tillfrisknade och välmående som skall stå i fokus. Hästen skall prioriteras bättre och ska pyssla mer i stallet, för där mår jag BRA :)

Nej nu ska jag slappa vidare! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar