Livet är en dans på rosor, men en dans med svåra steg. Jag har aldrig varit särskilt bra på att dansa, men nu ska jag lära mig alla steg, så jag kan dansa livet ut!



onsdag 19 maj 2010

Grymt nöjd!

Kom upp i morse kl 6.00, då drack jag en proteindrink och drog iväg till gymet vid 7. Sprang milen på 48 min! Vilket är suuper, eftersom det var före frukost! (Proteinet tillför ingen energi, utan förhindrar att muskelaturen ej bryts ned så mycket, typ). Blev helt slut och svettig. Sitter nu med en gigantisk frukost! 1 ägg, 2 smörgåsar med ost+ 1 portion gröt med mjölk! MUMS! Får se om det räcker, eller om jag måste ta en drink till ;) Vid lunch har jag lovat att följa med en kompis på bodypump, så ska vila upp mig ordentligt nu! I eftermiddag ska jag även rida lektion för min tränare, så denna dag blir helt fullspäckad! Jag ska dock äta som en häääst!!

Nej nu ska jag fortsätta kolla på Vakna med The Voice (beroende).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar